Panaszkezelés, garancia

www.kilincsek-postaladak.hu webáruház

I.Általános rendelkezések

1.1 Jelen panasztételi szabályzat a 2. sz. 40/1964 Módosított Polgári Törvénykönyv (a továbbiakban: Polgári Törvénykönyv) 250/2007 módosított fogyasztóvédelmi törvény (a továbbiakban: fogyasztóvédelmi törvény), a 102/2014 számú törvény. a fogyasztók védelméről az áruk értékesítésekor vagy szolgáltatások nyújtásakor, távolról szóló szerződés vagy az eladó telephelyén kívül megkötött szerződés alapján, módosítva az 1993. évi törvényben. 22/2004 az elektronikus kereskedelemről
szóló rendelet alapján

1.2 Az eladó: Kľučka s.r.o. , székhelye: Radoľa 454, 023 36 Radoľa, IČO: 46 433 996 (a továbbiakban: az eladó).

1.3 A Panasztételi eljárás szabályozza a vevő jogait és kötelezettségeit az áru (áruk) hibáiból fakadó jogok gyakorlása során, az eladóval az eladó www.
kilincsek-postaladak.hu elektronikus boltján kötött távoli szerződés alapján.

1.4 Ezek a panaszszabályok az Eladó internetes üzletében közzétett Általános Szerződési Feltételek részét képezik.

1.5 Vevő bármely természetes vagy jogi személy, aki kitöltötte és elküldte a megrendelést az eladó weboldalán keresztül
vagy e-mailben, e-mailben értesítést kapott a megrendelés kézhezvételéről és megfizette a vételárat.

1.6 Fogyasztó az a Vevő, aki
nem üzleti tevékenysége keretein belül jár el, amikor a jelen ÁSZF alapján vételi szerződést köt. Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!

Az eladó felelőssége a termékek (áruk és szolgáltatások) hibáért

3.1 Az eladó köteles az árut (
termékeket) a megkötött adásvételi szerződésnek megfelelően leszállítani, megkövetelt minőségben, mennyiségben és hibák nélkül (ténybeli, jogi).

A termékek színében esetlegesen apró részleteiben tapasztalt árnyalatbeli különbség vagy eltérés (mivel a monitorok beállításai különbözhetnek vagy a gyártók fantázia nevekkel láthatják el a termékeket) nem tekinthető reklamáció alapnak!

3.2 Az eladó felel az eladott
áru a Vevő általi átvételkor meglévő hibájáért. Ha az áru nem használt, az eladó felel a hibákért, amelyek az áru garanciaidőn belüli időszakában keletkeznek (garancia). A hibákat a Vevőnek indokolatlan késedelem nélkül az Eladónál kell jeleznie.

3.3 A Vevő jogosult az eladott terméket átvétel előtt megvizsgálni.

3.4 Az eladó nem vállal felelősséget az alábbi hibák miatt:

- a termék helytelen
beépítése, telepítése,

- a termék használata a használati útmutatóval vagy a termék jellegével ellentétesen,

- nem megfelelő beszerelés,

- nem megfelelő vagy jogosulatlan beavatkozás a termékbe,

- idegen anyagok és folyadékok, amelyek a termékbe kerülnek,

- elkerülhetetlen esemény (természeti katasztrófák stb.),

- a terméknek a megadottól eltérő feszültségre történő csatlakoztatásával,

- a termék nem eredeti tartozékokkal, ill. másik gyártó tartozékai
val való ellátása-használata,

- a termék tárolása vagy üzemeltetése a hőmérsékleti tartományon kívül,

- a termék tárolása vagy üzemeltetése poros, kémiailag agresszív vagy egyéb módon nem megfelelő környezetben,

- a termék kopása és helytelen felhasználása által okozott hibák, pl. megszakadt kábel,

- ha a bemutatott jótállási nyilatkozatban nyilvánvaló jelek vannak az adatok jogosulatlan megváltoztatásáról, vagy ha a terméknek a gyártási bizonylaton szereplőtől eltérő sorozatszáma van.

3.5 Ha az eladó ajándékként áru
t kínál a Vevőnek, a Vevő ajándékként elfogadja vagy elutasítja a kínált árut. A vételi szerződés adományozási szerződést is tartalmaz, amelynek tárgya egy ilyen ajándék ingyenes átruházása. Ez az ajándék azonban nem értékesített áru, ezért az eladó nem vállal felelősséget a hibákért.

3.6 Ha az eladó tudomást szerez az ajándék hibáiról, köteles értesíteni a vevőt ezekről a hiányokról, amikor az ajándékot felajánlja. Abban az esetben, ha az ajándék olyan hibával rendelkezik, hogy az eladó nem értesítette a Vevőt, a Vevő új ajándék igénylése nélkül jogosult az ajándékot visszajuttatni. Ha a vevőnek joga van elállni a vételi szerződéstől és visszatéríteni a vételárat, akkor az is eláll az ajándékozási szerződéstől, amely a vételi szerződés részét képezi, és a vevő köteles mindent visszaadni az eladónak, amit a szerződés alapján kapott, azaz. ajándékként kapott áruk. Nemcsak a szerződés egy részétől lehet elállni, hanem az egész adásvételi szerződést
ől is, beleértve az ajándékszerződést is, amely annak szerves részét képezi.

 IV.Garancia időszak

4.1 A jótállási idő 24 hónap. A használt tárgyra vonatkozó garanciaidő 12 hónap. A jótállási idő attól kezdve kezdődik, hogy a terméket a vevő átvette.


4.2 Ha a vevő nem fogyasztó, akkor az eljárás összhangban áll a
z Üzleti törvénykönyv rendelkezéseivel, és a jótállási idő 1 év. A jótállási időszak azon a napon kezdődik, amikor az árut átveszik a szállítótársaságtól vagy közvetlenül az eladótól, ha az árut a vevő személyesen veszi át az átvétel napján.

4.3 A garanciaidő nem
foglalja magába azt az időtartamot, amely a garanciális jogok gyakorlásától a hibákért való felelősségvállalástól egészen addig az időpontig, amikor a vevőnek az eladó visszajuttatja a javított árut. Az eladó köteles bizonylaton megjelölni a vevőnek a garanciális jog gyakorlásának időpontját, valamint a javítást és annak időtartamát.

4.4 Új
áru/termék cseréje esetén a jótállási időszak az új áru/termék kézhezvétele után kezdődik.

4.5 Ha egy új
termék egy részét kicserélik, amennyiben ezt a termék jellege megengedi, a jótállási idő a termék cserélt részére a vevő általi kézhezvételének napjától kezdődik újra.

4.6 A garanciaidő alatt álló tárgy hibákért való felelősségből fakadó jogok akkor járnak le, ha azokat a garanciaidőn belül nem gyakorolták.

V. A jogok érvényesítési eljárása a hibákért való felelősség vállalás (Reklamáció)

5.1 A Vevőnek jogában áll érvényesíteni a hibákért való felelősséget, az
adott termék eljuttatásával a Kľučka s.r.o. , székhelyére: Radoľa 454, 023 36 Radoľa, IČO :: 46 433 996

Email: info@kilincsek-postaladak.hu Telefon: 0036/ 70 234 06 80 A vevő bármikor felhasználhatja a személyes panasz benyújtásának jogát bármely társaság létesítményében vagy a Kľučka székhelyén s.r.o. , székhelye: Radoľa 454, 023 36 Radoľa, IČO :: 46 433 996 Email: klucka@klucka.sk Telefon: 0918 793 519

Igény esetén be kell nyújtani a jótállási nyilatkozatot, ha azt kiállították, vagy a vételár megfizetésének igazolását. A Vevőnek azt tanácsoljuk, hogy írja le a hibát és , hogy a hiba hogyan jelentkezik.

5.1.1 Abban az esetben, ha a Vevő az árut nem személyesen igényli, akkor azt ajánljuk, hogy küldje el az árut az áru hiányának részletes ismertetésével és az áru vásárlását igazoló dokumentummal (pl. Fizetés igazolása, számla, garancia) / panasztételi eljárás.

5.1.2 Panasz esetén azt javasoljuk, hogy az árut ajánlottan küldje el.

5.1.3 Az Eladó a működés ideje alatt felelős és megbízott személyt jelöl ki a követelések fogadására és feldolgozására.

5.2 Miután az eladó megkapta a panaszt, a vevőnek haladéktalanul megerősítést kap a követelésről; ha azonban súlyos körülmények megakadályozzák ezt indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a panaszkezelés igazolásával együtt.

5.3 Az eladó köteles haladéktalanul, bonyolult esetekben, a követelés napjától számított 3 napon belül meghatározni a követelés kezelésének módját. Indokolt esetekben, különösen akkor, ha az áruk komplex műszaki értékelésére legkésőbb az igénylés napjától számított 30 napon belül szükség van. A panaszkezelési módszer meghatározása után az eladó a panaszt azonnal kezeli, indokolt esetben a panasz később rendezhető. A követelés azonban nem haladhatja meg a kérelem benyújtásának napjától számított 30 napot. A követelés rendezésére szolgáló 30 napos határidő lejártát követően a vevőnek joga van elállni a vételi szerződéstől, és az áru teljes összegét visszatérítik, vagy jogosult az árut újra cserélni.

5.4 Ha a fogyasztó a vásárlástól számított első 12 hónapban panaszt nyújtott be a termékkel, az eladó csak a szakmai megítélés alapján rendezheti a panaszt; függetlenül a szakértői értékelés eredményétől, a fogyasztót nem lehet kötelezni a szakértői értékelés vagy egyéb szakértői értékelés költségeinek megfizetésére. Az eladó köteles legkésőbb a panasz kezelésének napjától számított 14 napon belül benyújtani a fogyasztónak a panasz elutasítását indokoló szakértői vélemény másolatát.

5.5 Ha a vásárló 12 hónapos vásárlást követően állította igénybe a terméket, és az eladó elutasította azt, az igényt kezelő személy köteles a követelés igazolásában jelezni, hogy a fogyasztó a terméket szakmai értékelés céljából megküldheti. Ha a terméket szakértői értékelés céljából elküldik a kijelölt személynek, a szakértői értékelés költségeit, valamint az összes kapcsolódó költséget az eladó viseli, függetlenül a szakértői értékelés eredményétől. Ha a fogyasztó szakmai megítéléssel bizonyítja az eladó felelősségét a hibáért, akkor újra panaszt nyújthat be; a szavatossági idő a szavatosság ideje alatt nem jár le.

5.6 A Webáruház minden, az adott helyzetben általában elvárhatót megtesz a Weboldalon feltüntetett adatok, így különösen, de nem kizárólagosan a termékek műszaki paramétereinek, árainak stb. pontosságáért, azonban nem vállal felelősséget az esetlegesen pontatlanul, vagy helytelenül feltüntetett adatokért, a Webáruház használati útmutatójában található esetleges tévedésekért, a Webáruház működését biztosító informatikai rendszer hibáiért és az ezekből eredő károkért.

5.7. Amennyiben a Webáruház minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház online felületén feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1"Ft-os árra, akkor a Webáruház nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától – amely esetben azonban egyik fél sem jogosult a hibás árfeltüntetésből eredően bármilyen vagyoni, vagy nem vagyoni természetű igényt érvényesíteni a másik féllel szemben.



5.8 Az e cikk 5.4. Pontjában említett szakértői értékelés elemei:

A szakértői értékelésnek tartalmaznia kell:

a) a szakértői értékelést végző személy azonosítása;

b) a vizsgált termék pontos azonosítása;

c) a termék állapotának leírása;

d) az értékelés eredménye;

e) a szakértői értékelés időpontja.

5.9 Az eladó köteles a panaszt kezelni és annak kezelésének módjáról megfelelő és bizonyítható formában (írásban) tájékoztatni a panasztól számított 30 napon belül a vevőt.

5.10 A panasztételi eljárás / panasz befejezésének a panasz megoldása/eltávolítása tekinthető. A panaszkezelés a panasztételi eljárás lezárását a javított termék átadásával, a termék cseréjével, a termék vételárának visszatérítésével, a termék árából ésszerű engedményt fizetésével érhet véget.

5.11 Az eladó az igényelt árut továbbítja a Vevőnek, miután a panaszt lehetőség szerint ugyanolyan formában rendezte, mint amelyet a Vevő nyújtott be. A szállítási mód megváltoztatása csak a Vevő beleegyezésével lehetséges.


VI. Vevő jogai a hibákért való felelősség alóli jogok gyakorlása során

6.1 Kijavítható hiba esetén a vevőnek joga van ingyenesen, megfelelő időben és megfelelő módon kijavíttani. Az eladó köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül megszüntetni. A hiba kiküszöbölése helyett a vevő az árucikk cseréjét kérheti, vagy ha a hiányosság csak a termék egy részét érinti, az alkatrész cseréjét kérheti, ha az eladónak nem jelent aránytalan költségeket az áru ára vagy a hiba súlyossága. A hiba kiküszöbölése helyett az eladó mindig kicserélheti a hibás terméket hibátlanra, ha ez nem okoz komoly kellemetlenséget a vevő számára.

6.2 Olyan hiba esetén, amelyet nem lehet megjavítani, és amely megakadályozza, hogy a tárgy megfelelően használható legyen, a vevőnek joga van a terméket cserélni, vagy joga van a szerződéstől való elállásra. Ugyanezek a jogok a vevőnek javítható hibák esetén is, amennyiben a vevő a hibát a javítás utáni megismétlődés vagy nagyobb számú hiba esetén nem tudja megfelelően használni. Egyéb helyrehozhatatlan hibák esetén a vevő ésszerű árengedményre jogosult a termék árából.

6.3 Ha a kedvezményes árú termék vagy használt cikk hibás, amelyért az eladó felel, a vevőnek ésszerű árengedményre van joga a termék cseréje helyett.


VII Záró rendelkezések

7.1 Ez a panasztételi eljárás érvényes és hatályos az eladó online áruházában történő közzétételének időpontjában, 2017. január 11-én

7.2 Az eladó fenntartja a jogot a jelen Panaszszabályok megváltoztatására. A panaszkezelési eljárás megváltozásáról írásbeli értesítési kötelezettsége az eladó internetes boltjában történő elhelyezésével teljesül.

Kilincsek-postaládák.hu – válasszon termékeink széles választékából!

ajtó kilincsek, postaládák, zárak, zárbetétek, házszámok, fogasok, fogantyúk és lakatpántok

Kínálatunkban talál széles választékban megfelelő kilincset ajtójára és mellé egy minőségi biztonsági zárbetétet is e-shopunkban Kilincsek-postalaka.hu. Rozsdamentes vagy műanyag kilincs hosszúcímes vagy rozettás kivitelben, nem hiányozhat egy ajtóról sem. Termékeink között megtalál minden szükséges kiegészítőt és tartozékot a megálmodott otthonához. Házát tökéletesen kiegészítik majd a különböző stílusban és színben rendelhető házszámok és megjelölések. Ezen felül a minőségi postaládák biztosítják küldeményei sértetlenségét. Ne feledkezzen meg értékei védelméről sem és tekintse meg az általunk kínált széfeket. Információs vitrinek, kulcsszekrények, ajtó tartozékok, ajtó névtáblák, kopogtatók és fogasok ezeket mind megtalálja itt egy helyen. Nálunk minden ügyfelünk megtalálja a számára megfelelő terméket!

Több információ
28 éve a piacon