Reklamációk
Garanciális feltételek:
Amennyiben megrendelésével bármilyen probléma merül fel, kérjük mielőbb jelezze azt e-mail ben a info@kilincsek-postaladak.hu címre, kérjük részletesen írja le a problémát és ha tud egy fényképet is csatoljon a levélhez. Fontos tudnivaló, hogy a termék cseréjére 2 hét áll rendelkezésére. Amennyiben a megrendelt termékre mégsem tart igényt , azt csak akkor tudjuk visszavenni ha hibátlan állapotban van!
A csomag átvételekor minden esetben kérjük ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét! Sérülés esetén ne vegye át a csomagot vagy tüntesse fel átvételi lapon a sérülés mértékét és mivoltát. Ellenkező esetben a reklamációt nem áll módunkban elismerni.
Az esetleges reklamációkat Önnel való egyeztetéssel és az alkalmazandó joggal összhangban az Ön megelégedésére igyekszünk rendezni. A Vevő köteles az árut a kézhezvételt követően ellenőrizni, hogy megállapítsa az esetleges hibákat és a károkat. A vevő köteles minden nemű reklamációt azonnal bejelenteni cégünknek. Nem vállalunk felelősséget a fuvarozó által okozott károkért.
Minden termékre 24 hónapos törvény által megszabott garancia vonatkozik, hacsak másként nincs feltüntetve. A garancia csak a gyártási hibákra terjed ki.
A termékek színében esetlegesen apró részleteiben tapasztalt árnyalatbeli különbség vagy eltérés (mivel a monitorok beállításai különbözhetnek vagy a gyártók fantázia nevekkel láthatják el a termékeket) nem tekinthető reklamáció alapnak!
A garancia nem vonatkozik a következőkre:
a) a normál használat által okozott hibák
b) a termék helytelen használata
c) helytelen tárolás
A reklamáció folyamata:
1) telefonon, e-mailben vagy írásban tájékoztassa cégünket a reklamációról/panaszrólelőzetesen, mivel a megadott cím nem telephely. Az Esztergomi posta címe!
2) visszajelzésünk után küldje el a reklamált terméket a következő módon:
Kérjük a terméket minden esetben megfelelően becsomagolni, hogy elkerülhető legyen a termék további sérülése!
Tisztelettel felhívjuk figyelmét!: Cégünk elutasíthatja azon visszaküldött termék befogadását:
– amelyet nem rendeltetésszerűen használtak, amely a vásárlónál vagy a visszaküldés folyamatában fizikai sérülést szenvedett (különösen, de nem kizárólagosan: kopott, túlzott használat nyomai, karcos állapot, mechanikus és/vagy elektromos sérülés érte, szállítás során megsérült nem megfelelő csomagolás miatt stb.).
– amelyet a vásárló nem összes tartozékával és alkatrészével küldött vissza.
A csomagot kérjük visszaküldeni postán (futárral történő küldést nem tudunk fogadni, mivel nincs kihelyezettségünk Magyarországon. Csak postán maradó csomagot áll módunkban átvenni az Esztergomi postán) ajánlott (nem utánvételes) levél illetve csomagként (méretétől/súlyától függően). Utánvétként feladott csomagok nem kerülnek átvételre és vissza kerülnek a feladóhoz!
A feladáskor kérjük jelezni az illetékes alkalmazottnak és a
csomagra kérjük feltüntetni: POSTÁN MARADÓ!
A csomagon minden esetben kérjük feltüntetni ezt a telefonszámot:
0036/70 234 06 80
Címzett: KLUCKA s.r.o. vagy kilincsek-postaladak.hu
Arany János utca 2. (Esztergom1-es posta),
Esztergom, Irányítószám: 2500
A csomag elküldése után kérem küldje át nekünk a postai feladószelvényt / csomagszámot.
A termék visszaküldésével járó költségeket a vásárló / fogyasztó viseli!
3) a küldeményben tüntesse fel a reklamáció okát és az Ön elérhetőségeit
4) a reklamált termék cégünkre történő megérkezése után igazolást küldünk
A reklamációt mielőbb, de legkésőbb a létrehozásától számított 30 napon belül, azaz cégünk általi átvételével feldolgozzuk és rendezzük. Hosszabb ügyintézés esetén minden esetben tájékoztatjuk Önt a reklamáció állapotáról.
Törvények és rendeletek:
- a 108/2000. A házaló kereskedelem és távértékesítés esetén való fogyasztóvédelemről szóló törvény
- 428/2002. Sz. Törvény a személyes adatok védelméről